Morgen.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yael López Jakten - WaarBenJij.nu Morgen.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yael López Jakten - WaarBenJij.nu

Morgen..

Door: yaelreist

Blijf op de hoogte en volg Yael

02 Februari 2011 | Nederland, Amsterdam

Het is 2 februari. De dag voordat ik vertrek.
Heb ik alles geregeld? Heb ik alles ingepakt wat ik mee moet nemen? Wie moet ik nog spreken?
Het is zo onwerkelijk. Morgen rond deze tijd heb ik al ingecheckt en zit ik waarschijnlijk mijn tranen in te houden en ben ik aan het kijken op mijn telefoon om te zien hoe laat het is.
Ik vlieg om 14.10 naar Riga. In Riga zal ik een klein uurtje moeten wachten en dan zal mijn vliegtuig naar St Petersburg vertrekken. Het is daar 2 uur later, dus zal mijn aankomsttijd 21.20 zijn. Te St Petersburg zal ik worden opgehaald door een meisje, waar ik bij mag logeren. De volgende ochtend word ik opgehaald door mijn Study Angel, Elizabeth genaamd, die mij zal helpen bij Migratie Bureau en bij de aanmelding op school.
Oh jee.. Wat spannend! Morgen...
Het gaat opeens zo snel!
Het is 2 februari. De dag voordat ik vertrek.
Heb ik alles geregeld? Heb ik alles ingepakt wat ik mee moet nemen? Wie moet ik nog spreken?
Het is zo onwerkelijk.


  • 02 Februari 2011 - 12:10

    Natasja:

    Leuk! En Spannnnend :D Gaat helemaal goed komen!

  • 02 Februari 2011 - 18:27

    Brigitte:

    Komt wel goed schatje! Je gaat er helemaal van genieten en je hebt vast alles geregeld en gepakt enzo. Enjoy honey xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2012

Chau, chau, adios...

29 Mei 2012

Een random verslag

08 Mei 2012

Heuvoooon, Chile!

19 April 2012

Het glas is nog half vol!

04 April 2012

Mi vida Argentina
Yael

Hallo, privet, hola, guten Tag, bonjour, shalom, hello, czes! Welkom bij mijn verhaaltjes over mijn reisjes en ervaringen :)

Actief sinds 12 Jan. 2011
Verslag gelezen: 265
Totaal aantal bezoekers 18894

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 19 Juli 2015

Israel

05 Februari 2012 - 05 Juli 2012

Argentina!

03 Februari 2011 - 30 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: