De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yael López Jakten - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Yael López Jakten - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: yaelreist

Blijf op de hoogte en volg Yael

31 Januari 2012 | Nederland, Amsterdam

"This is it. Don't get scared now." - Kevin, Home Alone I.
Zondag vertrek ik voor 5 maanden naar zonnig Buenos Aires. Zo snel al!
Wat heb ik al... Prikjes, afscheid van sommige mensen, zomerkleren, wereldstekker, documentenmappert voor al mijn papieren, verzekering in het Engels, kauwgom voor vliegtuig, boekjes van Argentinië en Buenos Aires, kruiswoordpuzzels, foto's van lieve mensen... Klinkt goed, niet?!
Nu is het wel zo dat ik niet bang meer ben. Voor Rusland had ik wel dat ik dacht van hmmm, komt dit goed? Nu weet ik dat ik het aan kan. Ik ga nu in mijn eentje, ziek ver weg, mijn leven vinden en mijn moederland bezoeken. Ik ga familie leren kennen en een te vette stage lopen! Mijn Spaans zal gaan van 'Joder, chico' naar 'Che, boludo!' Ik zeg, vette shit!
Natuurlijk zal ik ontzettend hard janken bij de gate. Ik zal vast elke dag denken aan mijn lieve, gekke vrienden, aan mijn gezin en hondje, aan mijn grappige collega's en aan mijn fiets die ik te erg miste toen ik in Rusland was. But, I'm gonna do this shit en kom terug met prachtige ervaring en kennis en verhalen die ik met iedereen zal delen :) Wie weet kan Yael de tango dansen straks!

  • 31 Januari 2012 - 18:50

    Joyce:

    Nou, wat je zegt, komt helemaal goed joh! Super superleuk!
    En zelfs al valt 't tegen... je zit iig zo'n 30 graden beter dan hier.
    GA JE WEL MISSEN!
    Beso grande boluda!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 Juli 2012

Chau, chau, adios...

29 Mei 2012

Een random verslag

08 Mei 2012

Heuvoooon, Chile!

19 April 2012

Het glas is nog half vol!

04 April 2012

Mi vida Argentina
Yael

Hallo, privet, hola, guten Tag, bonjour, shalom, hello, czes! Welkom bij mijn verhaaltjes over mijn reisjes en ervaringen :)

Actief sinds 12 Jan. 2011
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 18898

Voorgaande reizen:

02 Februari 2015 - 19 Juli 2015

Israel

05 Februari 2012 - 05 Juli 2012

Argentina!

03 Februari 2011 - 30 Juni 2011

Mijn eerste reis

Landen bezocht: